Nabór na stanowisko Kierownika PODGiK

Starostwo Powiatowe poszukuje kandydata na stanowisko Kierownika Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.

I. Zakres podstawowych czynności: 
 
1. Kierowanie Powiatowym Ośrodkiem Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (PODGiK).
2. Organizowanie i wykonywanie zadań przypisanych Ośrodkowi w Regulaminie Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Żninie oraz zapewnienie  właściwej i terminowej ich realizacji.
3. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, porozumień, umów, materiałów, sprawozdań i analiz na sesje Rady Powiatu, posiedzenia Zarządu Powiatu oraz dla potrzeb starosty, w sprawach wynikających z zakresu działania ośrodka. 
4. Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem:  operatu ewidencji gruntów i budynków 
w systemie teleinformatycznym; cyfrowej (obiektowej) mapy zasadniczej; bazą danych BDOT500 i GESUT oraz cyfryzacją zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
5. Nadzór nad prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi w sprawach:  ewidencji gruntów i budynków, gleboznawczej klasyfikacji gruntów i innych  realizowanych w ramach PODGiK.
6. Weryfikacja prac geodezyjnych i kartograficznych oraz przyjmowanie operatów do zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
7. Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: zakładanie i aktualizację bazy danych BDOT500 i GESUT,  obiektowej mapy zasadniczej, zakładanie osnów szczegółowych oraz udział w odbiorze i kontroli przekazanych prac.
8. Przygotowywanie projektów planów finansowych w zakresie zadań PODGiK. 
 
II. Wymagania niezbędne:
 
1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Wykształcenie wyższe geodezyjne.
5. Co najmniej 5 letni staż pracy o charakterze zgodnym z wymaganiami na przedmiotowym stanowisku.
6. Uprawnienia zawodowe określone w art. 43 pkt 1 i 2 Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz. U. z 2015 r. poz. 520 z późn. zm.). 
7. Nieposzlakowana opinia.
8. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera.
9. Znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawnych w szczególności z zakresu:
  • Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • Kodeksu cywilnego,
  • ustawy o samorządzie powiatowym,
  • ustawy o pracownikach samorządowych,
  • ustawy o ochronie danych osobowych,
  • ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
  • ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  • ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej,
  • ustawy Prawo budowlane,
  • ustawy Prawo wodne,
  • ustawy o lasach,
  • rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków,
  • rozporządzenia w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT,
  • rozporządzenia w sprawie udostępniania materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, wydawania licencji  oraz wzoru Dokumentu Obliczania Opłaty,
  • rozporządzenia w sprawie formularzy dotyczących zgłaszania prac geodezyjnych i prac kartograficznych, zawiadomienia o wykonaniu tych prac oraz przekazywania ich wyników do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, 
  • rozporządzenia w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania tych wyników  do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
  • rozporządzenia w sprawie organizacji i trybu prowadzenia zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
 
III. Wymagania dodatkowe:
 
1. Wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego.
2. Odporność na stres i sytuacje konfliktowe.
3. Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i zarządzania personelem.
4. Umiejętność analizy informacji.
5. Umiejętność sprawnej organizacji pracy.
6. Dokładność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań.
7. Uprawnienia zawodowe określone w art. 177 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2015 r. poz 1774 z późn. zm.).
 
IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
 
1. Pełen etat.
2. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
3. Praca administracyjno-biurowa. 
4. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. 
5. Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, skaner, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
 
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej  i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
 
VI. Wymagane dokumenty: 
 
1. Życiorys – curriculum vitae.
2. List motywacyjny. 
3. Kserokopie świadectw pracy oraz w przypadku osób pozostających w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu.  
4. Kserokopie dokumentów  potwierdzających  wykształcenie oraz uprawnienia zawodowe.
5. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach. 
6. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
7. Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych   w dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z  ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, na potrzeby naboru przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Żnińskiego.
 
Wymagane  dokumenty określone w pkt. VI prosimy przesłać na adres  Starostwa  Powiatowego  w  Żninie, ul. Potockiego 1 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej” lub złożyć do  sekretariatu Starosty  Żnińskiego, pokój  nr 19  (I piętro) w  nieprzekraczalnym  terminie  do  dnia  31 sierpnia  2016 r.  do godziny 9.00  (decyduje data wpływu do urzędu).
 
W procesie naboru kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne będą pisać test kwalifikacyjny. 
Z pięcioma kandydatami, którzy uzyskają największą ilość punktów z testu kwalifikacyjnego zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
 
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Szczegółowych informacji udziela Wydział Organizacyjny – tel. 52 3031100 wew. 38
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej: www.bip.powiatzninski.pl w katalogu „oferty pracy” oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Żninie.
 
 
Załączniki do pobrania:
 
  1. Oświadczenie - zgoda na przetwarzanie danych osobowych.docx (DOCX, 11KB)
  2. Oświadczenie o niekaralności.docx (DOCX, 11KB)
  3. Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych.docx (DOCX, 11KB)


 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

X