Ogłoszenie o ograniczeniach w wykonywaniu zadań

Ogłoszenie o ograniczeniach w wykonywaniu zadań

w Starostwie Powiatowym w Żninie

obowiązujące od dnia 19 marca 2020 r.

 

Na podstawie §8 ust.1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego (Dz. U. poz. 433), w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie obywateli, zmienia się zasady przyjmowania klientów:

I. Wyłącza się bezpośrednią obsługę klientów. Wszystkie wcześniej umówione wizyty w zakresie spraw załatwianych przez wydziały Starostwa zostały anulowane. Wstrzymuje się również rezerwację nowych wizyt. Czynne wyłącznie wejście główne do urzędu (wejście od strony podjazdu oraz winda zostają wyłączone z użytkowania)

W wyjątkowo pilnych sytuacjach prosimy o uprzedni kontakt telefoniczny lub mailowy z wydziałem merytorycznym załatwiającym sprawę. Poniżej wykaz dyżurnych nr kontaktowych oraz adresów mailowych poszczególnych Wydziałów (czynnych w godzinach pracy urzędu, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30)

 

Nazwa Wydziału

 

Nr telefonu

 

Adres e-mail

 

Wydział Komunikacji i Dróg

 

52 30 31 100 wew. 33

rejestracja10@znin.pl

Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości

 

690 080 095

j.kaszewski@znin.pl

Wydział Urbanistyki i Architektury

 

52 30 31 100 wew. 12

k.rossa@znin.pl

Wydział Zdrowia, Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego

 

52 30 31 100 wew. 57

czk@znin.pl

zo@znin.pl

Powiatowy Rzecznik Konsumenta

 

728 390 594

konsument@znin.pl

Wydział Promocji i Rozwoju Lokalnego

 

661 719 319

l.kwiatkowski@znin.pl

Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa

 

52 30 31 100 wew. 45

srodowisko@znin.pl

Wydział Organizacyjny, Biuro Rady i Zarządu Powiatu

 

52 30 31 100 wew. 53

sekretarz@znin.pl

Sekretariat Starosty Żnińskiego

 

52 30 31 100 wew. 13

sekretariat@znin.pl

Gwarantujemy obsługę jedynie nr telefonów i adresów mailowych dyżurnych wskazanych w tabeli powyżej.

Pełen wykaz spraw, które można załatwić w urzędzie wraz z wykazem nr telefonów oraz adresów mailowych do poszczególnych pracowników znajduje się pod linkiem https://bip.powiatzninski.pl/dokumenty/menu/93. Ze względu na dużą absencję pracowników nie gwarantujemy jednak obsługi wszystkich nr telefonów i skrzynek mailowych. Należy traktować je jako dodatkowe.

Wszelkie wnioski i formularze do poszczególnych spraw dostępne są pod adresem: http://eboi.powiatzninski.pl/dokumenty

Apelujemy o przesyłanie wszelkiej korespondencji drogą pocztową na adres Urzędu: Starostwo Powiatowe w Żninie, ul. Potockiego 1, 88-400 Żnin.

 

II. W zakresie Wydziału Komunikacji i Dróg:

  1. Obsługa w Wydziale Komunikacji i Dróg odbywać się będzie w godzinach 7.30 – 13.00. Obsługiwane będą wyłącznie sprawy pilne wymagające bezpośredniej wizyty w urzędzie.
  2. Pracownicy nie będą obsługiwać uczniów, którzy przychodzą do urzędu celem założenia profilu kandydata na kierowcę, nieprawidłowo wykorzystując czas wolny w związku z zawieszeniem zajęć dydaktycznych w szkołach.
  3. Zgłoszenia nabycia pojazdu należy dokonywać za pośrednictwem platformy ePUAP https://www.gov.pl/web/gov/zglos-zbycie-lub-nabycie-pojazdu-na-przyklad-sprzedaz-kupno-darowizne  lub  drogą pocztową. Wizyta w urzędzie nie jest wymagana, bowiem zgłoszenie nie wiąże się z wymianą tablicy rejestracyjnej i opłatą. Podobnie w przypadku zgłoszenia zbycia pojazdu.
  4. Wszystkie pojazdy rejestrowane będą dopiero po upływie  co najmniej 14 dni od dnia ich zakupu.

 

Minister Infrastruktury przekazał do Ministra Rozwoju propozycję wydłużenia do 180 dni terminów:

- na zarejestrowanie pojazdu niebędącego pojazdem nowym sprowadzonym z terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej,

- na zawiadomienie starosty o nabyciu i zbyciu pojazdu zarejestrowanego, o którym mowa w art. 71 ust. 7 i art. 78 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym.

Obecnie aby spełnić te wymagania właścicieli pojazdów obowiązuje termin 30 dni.

W zaproponowanych zmianach przepisów zapewniono również, że właściciele pojazdów, którzy w okresie 30 dni przed dniem ich wejścia w życie nie wykonali omawianego obowiązku rejestracji pojazdu albo zawiadomienia o nabyciu lub zbyciu pojazdu zarejestrowanego będą korzystać także z wydłużonego do 180 dni terminu określonego w ww. przepisach Prawa o ruchu drogowym.

Proponowane wydłużenie terminu do 180 dni  ma obowiązywać do 31 grudnia 2020r.

 

III. W zakresie nieodpłatnej pomocy prawnej

Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego i nieodpłatnej mediacji będą nieczynne. Osoba uprawniona może skorzystać  z bezpłatnej porady prawnej przesyłając skan lub zdjęcie podpisanego wniosku na adres e-mail: npp@znin.pl. Wzór wniosku: https://znin.pl/pl/contents/content/212/3195.

 

IV. W zakresie Informacji Turystycznej

Informacja Turystyczna w Żninie (Plac Wolności 20) do odwołania zawiesza bezpośrednią obsługę turystów. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub internetowego: tel. +48 690 075 041, e-mail it@znin.pl, FB: Pałuki Informacja Turystyczna.

 

V. Kasa czynna w godzinach 7.45 - 13.00.

 

VI. Zachęcamy do korzystania z portalu www.epuap.gov.pl

Aby potwierdzić profil zaufany nie trzeba udawać się do Urzędu, wystarczy zrobić to za pośrednictwem bankowości elektronicznej – na stronie www.pz.gov.pl

 

VII. Realizowany jest system pracy zdalnej dla części urzędników.

 

VIII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert w postępowaniu przetargowym na „Przeprowadzenie robót termomodernizacyjnych w budynku przy ulicy Szpitalnej 32 w Żninie” zgodnie z postanowieniami SIWZ (bez zmian).

 

 

  Starosta Żniński

Zbigniew Jaszczuk

 

 

Żnin, dnia 18 marca 2020 r.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

X