Marka Pałuki

W roku 2020 Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna w partnerstwie z Lokalną Organizacją Turystyczną PAŁUKI zrealizowała projekt pn. Budujemy markę Pałuk. W efekcie powstała Strategia marki Pałuki. W pracach nad dokumentem uczestniczyły lokalne samorządy, przedstawiciele instytucji kultury oraz branży turystycznej.

Celem projektu było stworzenie marki terytorialnej Pałuk, strategii i planu promocji marki terytorialnej Pałuki a także podniesienie atrakcyjności i rozpoznawalności Pałuk poprzez ujednoliconą i konsekwentnie prowadzoną komunikację.

Aby ujednolicić komunikację graficzną powstała księga znaku Pałuki WARTO. Jej opracowanie, we współpracy z Lokalną Organizacją Turystyczną PAŁUKI,  zlecił Powiat Żniński.


Pałuki - region aktywnej edukacji

Strategia marki Pałuki >>>

Raporty cząstkowe:
Diagnoza potrzeb rynku w ramach projektu “Budujemy markę Pałuk” >>>
Inwentaryzacja i waloryzacja oraz wybór atrakcji turystycznych regionu >>>


Budowa strategii marki Pałuk – prezentacja finałowa (pokaz slajdów) >>>
Budowa strategii marki Pałuk – prezentacja finałowa (video konferencja) >>>



Logotyp i księga znaku

Księga znaku PAŁUKI WARTO >>>

Logo - wersja podstawowa >>>
Logo – wersja achromatyczna >>>
Logo - wersje kolorystyczne znaku >>>
Logo - pliki w różnych formatach >>>


W przypadku pytań prosimy o kontakt mailowy na adres: m.andruszkiewicz@znin.pl

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

X