Marka Pałuki
W roku 2020 Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna w partnerstwie z Lokalną Organizacją Turystyczną PAŁUKI zrealizowała projekt pn. Budujemy markę Pałuk. W efekcie powstała Strategia marki Pałuki. W pracach nad dokumentem uczestniczyły lokalne samorządy, przedstawiciele instytucji kultury oraz branży turystycznej.
Celem projektu było stworzenie marki terytorialnej Pałuk, strategii i planu promocji marki terytorialnej Pałuki a także podniesienie atrakcyjności i rozpoznawalności Pałuk poprzez ujednoliconą i konsekwentnie prowadzoną komunikację.
Aby ujednolicić komunikację graficzną powstała księga znaku Pałuki WARTO. Jej opracowanie, we współpracy z Lokalną Organizacją Turystyczną PAŁUKI, zlecił Powiat Żniński.
Pałuki - region aktywnej edukacji
Strategia marki Pałuki >>>
Raporty cząstkowe:
Diagnoza potrzeb rynku w ramach projektu “Budujemy markę Pałuk” >>>
Inwentaryzacja i waloryzacja oraz wybór atrakcji turystycznych regionu >>>
Budowa strategii marki Pałuk – prezentacja finałowa (pokaz slajdów) >>>
Budowa strategii marki Pałuk – prezentacja finałowa (video konferencja) >>>
Logotyp i księga znaku
Księga znaku PAŁUKI WARTO >>>
Logo - wersja podstawowa >>>
Logo – wersja achromatyczna >>>
Logo - wersje kolorystyczne znaku >>>
Logo - pliki w różnych formatach >>>
W przypadku pytań prosimy o kontakt mailowy na adres: m.andruszkiewicz@znin.pl.