Powstaje Strategia komunikacji marketingowej Szlaku Piastowskiego

W dniach 23-24 stycznia 2020 r. w Inowrocławiu odbyły się warsztaty dotyczące Strategii komunikacji marketingowej Szlaku Piastowskiego. W warsztatach uczestniczyli przedstawiciele obiektów położonych na Szlaku, zainteresowanych samorządów oraz Wielkopolskiej i Kujawsko-Pomorskiej Organizacji Turystycznej. Powiat Żniński reprezentowali przedstawiciele Muzeum Archeologicznego w Biskupinie, Muzeum Ziemi Pałuckiej, Starostwa Powiatowego w Żninie oraz Lokalnej Organizacji Turystycznej PAŁUKI.

Strategii komunikacji marketingowej Szlaku Piastowskiego to dokument, który pomocny będzie w dalszym rozwoju Szlaku Piastowskiego. Powstaje w ramach projektu pn. „Cultural and Creativ Industries contribution to Cultural and Creative Tourism in Europe” (Cult-CreaTE) realizowanego z Programu Interreg Europe przez Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego.

Przypominamy, że LOT PAŁUKI pełni rolę koordynatora Szlaku Piastowskiego w województwie kujawsko-pomorskim.


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

X