Powstaje Strategia komunikacji marketingowej Szlaku Piastowskiego
W dniach 23-24 stycznia 2020 r. w Inowrocławiu odbyły się warsztaty dotyczące Strategii komunikacji marketingowej Szlaku Piastowskiego. W warsztatach uczestniczyli przedstawiciele obiektów położonych na Szlaku, zainteresowanych samorządów oraz Wielkopolskiej i Kujawsko-Pomorskiej Organizacji Turystycznej. Powiat Żniński reprezentowali przedstawiciele Muzeum Archeologicznego w Biskupinie, Muzeum Ziemi Pałuckiej, Starostwa Powiatowego w Żninie oraz Lokalnej Organizacji Turystycznej PAŁUKI.
Strategii komunikacji marketingowej Szlaku Piastowskiego to dokument, który pomocny będzie w dalszym rozwoju Szlaku Piastowskiego. Powstaje w ramach projektu pn. „Cultural and Creativ Industries contribution to Cultural and Creative Tourism in Europe” (Cult-CreaTE) realizowanego z Programu Interreg Europe przez Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
Przypominamy, że LOT PAŁUKI pełni rolę koordynatora Szlaku Piastowskiego w województwie kujawsko-pomorskim.