Komunikat Powiatowego Rzecznika Konsumentów

W związku z dłuższą nieobecnością w pracy Powiatowego Rzecznika Konsumentów informujemy, że w sprawach z zakresu jego działania można:

1. Składać pisemne wnioski o udzielenie pomocy prawnej - wzór wniosku do pobrania http://eboi.powiatzninski.pl/dokumenty/pokaz/61,

2. Skorzystać z infolinii konsumenckiej czynnej od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00 pod numerem telefonu 801 440 220 lub 22 290-89-16,

3. Skorzystać z nieodpłatnej pomocy prawnej w punktach na terenie Powiatu Żnińskiego (telefon do rejestracji 52 30-31-100 w. 57),

4. Skorzystać z porad Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Mogilnie we wtorki w godzinach od 12:00 do 15:30; tel. 52 58 88 381.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

X